“Minä olen aina haaveillut siitä, että olisipa operaattori, joka ei tekisi asioita liittymän lähtökohdista, vaan asiakkaan lähtökohdista. Olen miettinyt pääni puhki, miten aktiiviselle edelläkävijälle ja monen mobiililaitteen käyttäjälle tai perheelle voisi tarjota nopean ja innostavan palvelun. Haluaisin tarjota asiakkaillemme hyvän diilin ja hymyn, aina. Sellaisen halusin myös itselleni ja toivon, että sinäkin tulisit mukaan yhteiselle matkalle kohti tätä tavoitetta.”
“Meillä on 6 simmiä ja yhtä monta tapaa kuluttaa palveluja. Tyttärilläni kuluu lähes pelkästään dataa ja vaimon kanssa myös puhutaan paljon. Jokainen käyttää juuri sitä mitä tarvii eikä kukaan maksa turhasta, siksi Moi on meille paras diili. On muuten hämmästyttävää, kuinka tehokkaan kotiverkon 5G:llä voi rakentaa. WiFi-tukiasema on meidän perheen todellinen datarohmu!”
“Olen monta kertaa yrittänyt ostaa liittymiä verkkokaupoista, eikä se ihan helppoa ole ollut. Elokuvien ostaminen on tänä päivänä jo aika helppoa, mutta kännykkäliittymien ei. Saatika sitten, että ostaisi yhdeksän kerralla ja jotenkin ymmärtäisi, mitä se kaikki maksaa. Ja kyllä minun mielestäni operaattoreiden pitäisi osata puhua ihmisille ihmisten kielellä, miksi tarvitsee aina jäykistellä?” Ullalla on perhe ja yhdeksän simmiä.
“Maksaminen ja simmien käytön seuraaminen Moin palvelussa on ihan huippua; helppoa ja yksinkertaista. Minulle on ennen tullut laskuja eri operaattoreilta ja samalta jopa monta laskua. Nyt kaikki on yhden tilin alla ja minulla on hyvä käsitys perheeni datan ja puheluiden käytöstä. Nyt tuntuu siltä, että minua ei huijata.“ Kallella on 13 simmiä.